[:es]Bienestar social valora los resultados positivos del programa de refuerzo escolar para menores en riesgo de exclusión de Solidaritat Torrent[:CA]Benestar social valora els resultats positius del programa de reforç escolar per a menors en risc d’exclusió de Solidaritat Torrent[:]

[:es]

El concejal de Atención a las Personas, Francesc Carbonell, se ha reunido con la ONG Solidaritat Torrent que realiza, entre otras labores, clases de repaso para menores en riesgo de exclusión. En este encuentro se han valorado los resultados de la iniciativa, los cuales han sudo muy positivos, ya que se ha apreciado una notable mejora en los expedientes académicos de los chicos y chicas que han participado en el programa de refuerzo escolar que proporciona Solidaritat Torrent. Por otra parte, se han presentado los proyectos para acompañamiento de personas mayores con el que se pretende proporcionar entretenimiento y cuidado de nuestras personas mayores. Desde la delegación de Atención a las Personas, Francesc Carbonell les ha trasladado apoyo y colaboración del consistorio para seguir contribuyendo a mejorar la calidad de vida de los vecinos y vecinas de Torrent que necesiten ayuda.

[:CA]

El regidor d’Atenció a les Persones, Francesc Carbonell, s’ha reunit amb l’ONG Solidaritat Torrent que realitza, entre altres labors, classes de repàs per a menors en risc d’exclusió. En aquesta trobada s’han valorat els resultats de la iniciativa, els quals han sue molt positius, ja que s’ha apreciat una notable millora en els expedients acadèmics dels xics i xiques que han participat en el programa de reforç escolar que proporciona Solidaritat Torrent. D’altra banda, s’han presentat els projectes per a acompanyament de persones majors amb el qual es pretén proporcionar entreteniment i cura de les nostres persones majors. Des de la delegació d’Atenció a les Persones, Francesc Carbonell els ha traslladat suport i col·laboració del consistori per a seguir contribuint a millorar la qualitat de vida dels veïns i veïnes de Torrent que necessiten ajuda.

[:]