[:es]Los profesores y profesoras jubilados se despiden con un emotivo homenaje[:CA]Els professors i professores jubilats s’acomiaden amb un emotiu homenatge[:]

[:es]

La comunidad educativa de Torrent se ha reunido esta mañana para homenajear a diecisiete profesores y profesoras que este año se jubilan; despidiéndose de una etapa destinada a la enseñanza de miles de niños y niñas, que los recordarán con mucho cariño a lo largo de sus vidas.

El homenaje se ha celebrado en el Conservatori Professional de Música, donde se han reunido familiares, amistades, compañeros y compañeras de trabajo, para acompañar a los y las protagonistas en el fin de una etapa e inicio de otra nueva. La concejala de Educación, Patricia Sáez, ha destacado la importancia de los educadores en los niños y niñas: “Los profesores y profesoras dejan marca en nosotros, pasan los años, pero siempre recordamos a aquellos que nos han enseñado tantas cosas, que han hecho que hoy en día estemos donde estemos, y seamos lo que seamos”, señala la concejala.

El ayuntamiento de Torrent, desde el gabinete de comunicación, ha preparado un emotivo vídeo, grabado en el espacio dedicado a la lectura del Hort de Trénor, en el que los profesores y profesoras explicaban el motivo por el que emprendieron el apasionante camino de la enseñanza, cómo ha sido su trabajo y cómo se plantea su futuro. Además, los profesores han hablado de los libros principales que les ha ayudado en su función de convertirse en buenos educadores y educadoras.

El alcalde Jesús Ros y el Director Territorial de Educación, Santiago Estañán, han entregado a los y las protagonistas del acto una placa conmemorativa como recuerdo de su labor. “Gracias a estos profesores y profesoras, que han hecho de su vida un ejemplo y punto de referencia para todos los niños y niñas que habéis formado durante todos estos años, y que habéis hecho de vuestra profesión un arte del enseñamiento”, ha destacado el alcalde al clausurar el acto.

Los profesores jubilados en el año 2016 – 2017 son:

Sr. Juan Antonio Bachiller Caba

– CEIP Antonio Machado

Sr. José Vicente Badimón Más

– C El Vedat

Sra. Rosa María Conejero Sacristán

– CEIP Miguel Hernández

Sra. Josefina Folgado Bondía

– CEIP Lope de Vega

Sr. Jesús González del Val –  C El Vedat

Sr. Jaime Ibáñez Cebolla

–  C El Vedat

Sra. María José Lafuente Rodríguez

– CEIP El Molí

Sra. María Luisa Mallent Cuñat

–  C Santa Teresa

Sr. Enrique Martín García

–  CEIP Antonio Machado

Sra. Mª Luisa Pérez González

–  C Madre Sacramento

Sra. Mª Desamparados Pons Casañ

– C Madre Sacramento

Sr. Francisco José Portalés Gironés

–  CEIP Les Terretes

Sra. Concha Puchol Cervera

– CEIP El Molí

Sr. Antonio Rubio Viedma

–  IES Tirant Lo Blanc

Sr. Clemente Ruiz Fernández

–  C El Vedat

Sr. Pedro Sanz Rubio

–  C El Vedat

Sr. Vicente Yagüe Miguel –  C El Vedat

[:CA]

La comunitat educativa de Torrent s’ha reunit aquest matí per a homenatjar a disset professors i professores que enguany es jubilen; acomiadant-se d’una etapa destinada a l’ensenyament de milers de xiquets i xiquetes, que els recordaran amb molt afecte al llarg de les seues vides.

L’homenatge s’ha celebrat en el Conservatori Professional de Música, on s’han reunit familiars, amistats, companys i companyes de treball, per a acompanyar als i les protagonistes en la fi d’una etapa i inici d’una altra nova. La regidora d’Educació, Patricia Sáez, ha destacat la importància dels educadors en els xiquets i xiquetes: “Els professors i professores deixen marca en nosaltres, passen els anys, però sempre recordem a aquells que ens han ensenyat tantes coses, que han fet que avui dia estiguem on estiguem, i siguem el que siguem”, assenyala la regidora.

L’ajuntament de Torrent, des del gabinet de comunicació, ha preparat un emotiu vídeo, gravat en l’espai dedicat a la lectura de l’Hort de Trénor, en el qual els professors i professores explicaven el motiu pel qual van emprendre l’apassionant camí de l’ensenyament, com ha sigut el seu treball i com es planteja el seu futur. A més, els professors han parlat dels llibres principals que els ha ajudat en la seua funció de convertir-se en bons educadors i educadores.

L’alcalde Jesús Ros i el Director Territorial d’Educació, Santiago Estañán, han lliurat als i les protagonistes de l’acte una placa commemorativa com a record de la seua labor. “Gràcies a aquests professors i professores, que han fet de la seua vida un exemple i punt de referència per a tots els xiquets i xiquetes que heu format durant tots aquests anys, i que heu fet de la vostra professió un art de l’ensenyament”, ha destacat l’alcalde en clausurar l’acte.

Els professors jubilats l’any 2016 – 2017 són:

Sr. Juan Antonio Batxiller Caba

– CEIP Antonio Machado

Sr. José Vicente Badimón Más

– CEl Vedat

Sra. Rosa María Conejero Sagristà

– CEIP Miguel Hernández

Sra. Josefina Folgado Bondía

– CEIP Lope de Vega

Sr. Jesús González del Val – C El Vedat

Sr. Jaime Ibáñez Ceba

– C El Vedat

Sra. María José Lafuente Rodríguez

– CEIP El Vaig moldre

Sra. María Luisa Mallent Cuñat

– C Santa Teresa

Sr. Enrique Martín García

– CEIP Antonio Machado

Sra. Mª Luisa Pérez González

– C Mare Sagramente

Sra. Mª Desemparats Pons Casañ

– C Mare Sagramente

Sr. Francisco José Portalés Gironés

– CEIP Els Terretes

Sra. Concha Puchol Cervera

– CEIP El Vaig moldre

Sr. Antonio Rubio Viedma

– IES Tirant Lo Blanc

Sr. Clemente Ruiz Fernández

– C El Vedat

Sr. Pedro Sanz Rubio

– C El Vedat

Sr. Vicente Yagüe Miguel – C El Vedat

[:]