[:es]La II Setmana de la Llengua empezó con la inauguración del nuevo espacio de lectura de l’Hort de Trénor[:CA]La II Setmana de la Llengua començà amb la inauguració del nou espai de lectura de l’Hort de Trénor[:]

[:es]

Del 25 al 28 de abril, la ciudad de Torrent ha acogido la II Setmana de la Llengua, organizada por la Oficina de Promoció i Ús del Valencià, que se comenzó el martes 25 por la mañana con la inauguración del primer Espacio de lectura de l’Hort de Trénor. Esta joya botánica situada al corazón de la ciudad se ha convertido en la ubicación idónea para la instalación de este espacio donde los más pequeños y pequeñas podrán disfrutar de la lectura con tres rincones reservados y diseñados para el cómico, la novela y la poesía en un ambiente de naturaleza envidiable. El espacio tiene el mobiliario necesario, diseñado y creado por los trabajadores del Plan de Ocupación Municipal, que han creado un ambiente agradable y cómodo para los usuarios.

A la inauguración acudió el alumnado de las diferentes escuelas de Torrent, El Drac, El Molí, CEE La Encarnació, Joan XXIII, Madre Petra, Miguel Hernández, Antonio Machado, San José  i Santa Ana, la Purísima i Virgen del Rosario, que pasaron un buen rato y disfrutaron de la literatura con sus compañeros puesto que las escuelas colaboraron con la elección de una frase o de un poema de autores.

[:CA]

Del 25 al 28 d’abril, la ciutat de Torrent ha acollit la II Setmana de la Llengua, organitzada per l’Oficina de Promoció i Ús del Valencià, que es va encetar el dimarts 25 de matí amb la inauguració del primer Espai de lectura de l’Hort de Trénor. Esta joia botànica situada al cor de la ciutat s’ha convertit en la ubicació idònia per a la instal·lació d’este espai on els més xicotets i xicotetes podran gaudir de la lectura amb tres racons reservats i dissenyats per al còmic, la novel·la i la poesia en un ambient de naturalesa envejable. L’espai té el mobiliari necessari, dissenyat i creat pels treballadors del Pla d’Ocupació Municipal, que han creat un ambient agradable i còmode per als usuaris.

A la inauguració va acudir l’alumnat de les diferents escoles de Torrent, El Drac, El Molí, CEE La Encarnació, Joan XXIII, Madre Petra, Miguel Hernández, Antonio Machado, San José  i Santa Ana, la Purísima i Mare de Deu del Rosari, que van passaruna bona estona i van gaudir de la literatura amb els seus companys ja que les escoles van col·laborar amb la tria d’una frase o d’un poema d’autors.

[:]