[:es]La escuela pública torrentina impulsa el valenciano[:CA]L’escola pública torrentina impulsa el valencià[:]

[:es]
Los padres de los alumnos del CEIP San Pascual han aprovechado la Y Semana Cultural del Nueve de octubre para inaugurar una pintura mural en la fachada del colegio en defensa del valenciano, aprovechando la carga simbólica de la fecha para todos los valencianos y valencianas.
La regidora de Educación y Dinamización Lingüística, Patricia Sáez, ha acudido hoy al colegio público San Pascual para conocer de primera mano qué ha sido el resultado final de la pintura mural en defensa del valenciano. La regidora participó ayer en la pintura del mural, diseñado por Pablo Pastor, padre del AMPA y diseñador de profesión. Han participado también en la composición de lo obra alumnas de Educación Primaria del colegio. Patricia Sáez ha señalado: “Es importante potenciar en la escuela la lengua, los valores, las tradiciones y la cultura propias de nuestra tierra”.
[:CA]Els pares dels alumnes del CEIP Sant Pasqual han aprofitat la I Setmana Cultural del Nou d’Octubre per a inaugurar una pintura mural en la façana del col·legi en defensa del valencià, aprofitant la càrrega símbòlica de la data per a tots els valencians i valencianes.

La regidora d’Educació i Dinamització Lingüística, Patricia Sáez, ha acudit hui al col·legi públic Sant Pasqual per a conèixer de primera mà quin ha sigut el resultat final de la pintura mural en defensa del valencià. La regidora va participar ahir en la pintura del mural, dissenyat per Pablo Pastor, pare de l’AMPA i dissenyador de professió. Han participat també en la composició de l’obra alumnes d’Educació Primària del col·legi. Patricia Sáez ha assenyalat: “És important potenciar en l’escola la llengua, els valors, les tradicions i la cultura pròpies de la nostra terra”.[:]