[:es]La Escuela de Adultos de Torrent celebra su merienda fallera[:CA]L’Escola d’Adults de Torrent celebra el seu berenar faller[:]

[:es]

El Centro Público de Formación de Personas Adultas de Torrent, situado en la Plaza San Pascual, celebró ayer su merienda de fallas, cada aula en los descansos de sus respectivos turnos pudo disfrutar de una típica merienda fallera con chocolate y buñuelos. Los alumnos que disponen los alumnos del espacio del que dispone la escuela en la calle Marco también tuvieron la oportunidad de disfrutar de la merienda. El alcalde Jesús Ros junto a la concejala de Educación, Patricia Sáez y un nutrido grupo de la corporación municipal quisieron acompañar a los miembros del centro de la plaza San Pascual.

[:CA]

El Centre Públic de Formació de Persones Adultes de Torrent, situat en la Plaça Sant Pascual, va celebrar ahir el seu berenar de falles, cada aula en els descansos dels seus respectius torns va poder gaudir d’un típic berenar faller amb xocolata i bunyols. Els alumnes que disposen els alumnes de l’espai del que disposa l’escola en el carrer Marque també van tenir l’oportunitat de gaudir del berenar. L’alcalde Jesús Ros al costat de la regidora d’Educació, Patricia Sáez i un nodrit grup de la corporació municipal van voler acompanyar als membres del centre de la plaça Sant Pascual.

[:]