[:es]El alcalde Jesús Ros retoma los desayunos con la prensa[:CA]L’alcalde Jesús Ros reprén els desdejunis amb la premsa[:]

[:es]

El alcalde Jesús Ros ha celebrado el primer desayuno de 2016 con la prensa. Como viene siendo habitual ha estado acompañado del concejal de Transparencia, Actividades Lúdicas y Tradicionales, Alfred Costa, y el concejal de Gestión de Recursos y Modernización, Andrés Campos. El alcalde y los concejales han repasado la actualidad de la ciudad y ha respondido a las preguntas de los medios de comunicación, entre otros asuntos se ha comentado el reciente cierre deLa Cotxera y las medidas que ha adoptado el Ayuntamiento.

[:CA]

L’alcalde Jesús Ros ha celebrat el primer desdejuni de 2016 amb la premsa. Com ve sent habitual ha estat acompanyat del regidor de Transparència, Activitats Lúdiques i Tradicionals, Alfred Costa, i el regidor de Gestió de Recursos i Modernització, Andrés Campos. L’alcalde i els regidors han repassat l’actualitat de la ciutat i ha respost a les preguntes dels mitjans de comunicació, entre altres assumptes s’ha comentat el recent tancament done-la Cotxera i les mesures que ha adoptat l’Ajuntament.

[:]