[:es]Los miembros del Consell Agrari Municipal visitan la Feria Internacional de Maquinaria Agrícola de Zaragoza[:CA]Els membres del Consell Agrari Municipal visiten la Fira Internacional de Maquinària Agrícola de Saragossa[:]

[:es]

El pasado viernes los miembros del Consell Agrari Municipal estuvieron presentes en la Feria Internacional de Maquinaria Agrícola de Zaragoza (FIMA), donde pudieron informarse sobre las novedades en monocultivos, siembra, plantación y abonado, equipos de riego, máquinas forestales, invernaderos y jardinería.

La 39 edición de FIMA ha mostrado unas buenas cifras con la participación de 1.357 firmas expositoras y más de 150.000 metros cuadrados de superficie, junto a las 154 delegaciones de misiones comerciales y la presencia de visitantes de más de 50 países de los cinco continentes.

El alcalde y presidente del Consell Agrari, Jesús Ros, estuvo presente en esta jornada junto a los agricultores torrentinos y varios miembros de la corporación municipal.

[:CA]

Divendres passat els membres del Consell Agrari Municipal van estar presents en la Fira Internacional de Maquinària Agrícola de Saragossa (FIMA), on van poder informar-se sobre les novetats en monocultius, sembra, plantació i abonat, equips de reg, màquines forestals, hivernacles i jardineria.

La 39 edició de FIMA ha mostrat unes bones xifres amb la participació d’1.357 signatures expositores i més de 150.000 metres quadrats de superfície, al costat de les 154 delegacions de missions comercials i la presència de visitants de més de 50 països dels cinc continents.

L’alcalde i president del Consell Agrari, Jesús Ros, va estar present en aquesta jornada al costat dels agricultors torrentins i diversos membres de la corporació municipal.[:]