[:es]El alcalde Jesús Ros se reúne con los medios de comunicación[:CA]L’alcalde Jesús Ros es reunix amb els mitjans de comunicació[:]

[:es]

El alcalde Jesús Ros ha celebrado esta mañana el desayuno quincenal con los medios de comunicación. En esta ocasión,rueda de prensa1 el alcalde ha comunicado que Torrent ha recepcionado ya el parking del Antic Mercat y ha comentado con los medios la actualidad de la ciudad. Por su parte, el concejal de Gestión de Recursos y Modernización, Andrés Campos, ha explicado las modificaciones de las ordenanzas fiscales aprobadas la semana pasada por el pleno municipal, contando con la participación de todos los grupos políticos y la aprobación de la ciudadanía.

[:CA]

L’alcalde Jesús Ros ha celebrat este matí el desdejuni quinzenal amb els mitjans de comunicació. Erueda de prensa1n esta ocasió, l’alcalde ha comunicat que Torrent ha recepcionat ja el pàrquing de l’Antic Mercat i ha comentat amb els mitjans l’actualitat de la ciutat. Per la seua banda, el regidor de Gestió de Recursos i Modernització, Andrés Campos, ha explicat les modificacions de les ordenances fiscals aprovades la setmana passada pel ple municipal, comptant amb la participació de tots els grups polítics i l’aprovació de la ciutadania.

 [:]