[:es]El Antic Mercat acoge una exposición sobre la Virgen de los Desamparados [:CA]L’Antic Mercat acull una exposició sobre la Mare de Déu dels Desemparats [:]

[:es]

Los clavarios de la Virgen de los Desamparados han inaugurado una exposición donde se muestra, mediante imágenes, la historia de la Fundación. Diferentes fotografías plasman la ayuda ofrecida por esta cofradía a las personas más desfavorecidas durante siglos. Un ejemplo es el histórico Hospital de los Inocentes. También hay imágenes sobre la devoción que se siendo por la Virgen María en besamanos, ofrendas o procesiones.

Asistieron al acto el alcalde, Jesús Ros, acompañado de diferentes miembros de la corporación municipal, que manifestó que se sentía muy contento por esta exposición y agradeció a los clavarios que lo organizaron. También añadió que tenemos que estar muy orgullosos porque los torrentinos y torrentinas siempre demuestran el fervor, el amor y la devoción por su Virgen María.

Para que los asistentes pudieran colaborar con donativos, los clavarios venían unas pulseras rojas. Además se informó que el mes que viene se organizará un besamano y todos los beneficios recogidos estarán destinados a continuar la ayuda ofrecida por la Fundación.

[:CA]

Els clavaris de la Mare de Déu dels Desemparats han inaugurat una exposició on es mostra, mitjançant imatges, la història de la Fundació. Diferents fotografies plasmen l’ajuda oferida per esta confraria a les persones més desfavorides durant segles. Un exemple és l’històric Hospital dels Innocents. També hi ha imatges sobre la devoció que se sent per la Mare de Déu en besamans, ofrenes o processons.

 Van assistir a l’acte l’alcalde, Jesús Ros, acompanyat de diferents membres de la corporació municipal, que manifestà que se sentia molt content per esta exposició i va agrair als clavaris que l’organitzaren. També va afegir que hem d’estar molt orgullosos perquè els torrentins i torrentines sempre demostren el fervor, l’amor i la devoció per la seua Mare de Déu.

Per tal que els assistents pogueren col·laborar-hi amb donatius, els clavaris venien unes polseres roges. A més s’informà que el mes que ve s’organitzarà un besamà i tots els beneficis arreplegats estaran destinats a continuar l’ajuda oferida per la Fundació.

[:]