Las Fiestas del Sentido ComúnLes Festes del Sentit Comú

Los Socialistas de Torrent apostamos por unas fiestas transparentes, solidarias y de todos y todas.

Las primeras Fiestas Patronales del nuevo gobierno socialista se han realizado con dos hándicaps, el escaso margen presupuestario y de tiempo, pero eso no ha sido excusa para que el nuevo gobierno, con Alfred Costa al frente de la delegación de Fiestas, haya puesto todo su esfuerzo para que la ciudad de Torrent tenga las mejores fiestas posibles.

Serán unas Fiestas transparentes, ya que por primera vez toda la partida presupuestaria destinadas a esta delegación, corresponderán a fiestas y no habrá facturas ocultas en otras áreas ni en cajones oscuros.

Por primera vez un técnico especialista del ayuntamiento se coordinará con los artistas contratados, para que ningún niño o niña se sienta excluido, tratando de esta forma de eliminar las barreras que se levantan por motivos físicos o psíquicos.

Serán unas Fiestas donde los torrentinos y torrentinas podrán disfrutar de actividades de carácter cultural, como cuenta cuentos, teatros, actuaciones musicales, como las que se realizarán en el Rockejat, actividades infantiles, la semana de Moros y Cristianos.

Cabe destacar que la reducción de gastos en estas Fiestas será aproximadamente de un 40%. Hay que tener en cuenta que no siempre fue tan fácil como esta vez saber el presupuesto de las fiestas patronales, debido al ejercicio de transparencia que se está realizando.

Els Socialistes de Torrent apostem per unes festes transparents, solidàries i de tots i totes.

Les primeres Festes Patronals del nou govern socialista s’han realitzat amb dos handicaps, l’escàs marge pressupostari i de temps, però açò no ha sigut excusa perquè el nou govern, amb Alfred Costa al capdavant de la delegació de Festes, haja posat tot el seu esforç perquè la ciutat de Torrent tinga les millors festes possibles.

Seran unes Festes transparents, ja que per primera vegada tota la partida pressupostària destinades a aquesta delegació, correspondran a festes i no hi haurà factures ocultes en altres àrees ni en calaixos foscos.

Per primera vegada un tècnic especialista de l’ajuntament es coordinarà amb els artistes contractats, perquè cap xiquet o xiqueta se senta exclòs, tractant d’aquesta forma d’eliminar les barreres que s’alcen per motius físics o psíquics.

Seran unes Festes on els torrentins i torrentines podran gaudir d’activitats de caràcter cultural, com explica contes, teatres, actuacions musicals, com les quals es realitzaran en el Rockejat, activitats infantils, la setmana de Moros i Cristians.

Cal destacar que la reducció de despeses en aquestes Festes serà aproximadament d’un 40%. Cal tenir en compte que no sempre va ser tan fàcil com aquesta vegada saber el pressupost de les festes patronals, a causa de l’exercici de transparència que s’està realitzant.