[:es]Padre Méndez triunfa en el concurso de Villancicos en valenciano[:CA]Pare Méndez triomfa en el concurs de Nadales en Valencià[:]

[:es]

Los niños de la falla Padre Méndez fueran los ganadores del Concurso de Villancicos en valenciano que tuvo lugar el pasado domingo 27. La entrega de los premios se celebró en la salón de actos del Ayuntamiento de Torrent. No fue el único premio que obtuvo la falla Padre Méndez ya que también consiguieran el Premio Especial a la Originalidad. La falla San Roc obtuvo el segundo galardón en la categoría general.

Durante todo el día, los niños y niñas de las diferentes fallas participantes actuaran cantando y bailando villancicos clásicos y otras canciones famosas, versioneadas y adaptadas con motivos navideños para la ocasión. Todas las fallas participantes recibieran un obsequio como agradecimiento por su trabajo.[:CA]

Els xiquets de la falla Pare Méndez foren els guanyadors del Concurs de Nadales En Valencià que va tindre lloc el passat diumenge 27. El lliurament dels premis es celebrà a la sala d’actes de l’Ajuntament de Torrent. No fou l’únic premi que va obtenir la falla Pare Méndez ja que també van aconseguir el Premi Especial a l’Originalitat. La falla Sant Roc obtingué el segon guardó en la categoria general.

Durant tot el dia, els xiquets i xiquetes de les diferents falles participants hi actuaren cantant i ballant nadales clàssiques i altres cançons famoses, versionades i adaptades amb motius nadalencs per a l’ocasió. Totes les falles participants reberen un obsequi com a agraïment pel seu treball.

[:]