[:es]Dos años trabajando para las personas[:CA]Dos anys treballant per a les persones[:]

[:es]

El Antic Mercat acogió el pasado viernes 27 de Noviembre un multitudinario acto organizado por el PSPV-PSOE Torrent, con el fin de dar a conocer el trabajo realizado por el equipo de gobierno socialista.

Más de 400 personas se congregaron en la Sala Cívica del Antic Mercat. El acto comenzó con una intervención del Secretario General Ximo Planells, quien dio paso a un vídeo resumen de la gestión de estos dos años, posteriormente el Alcalde Jesús Ros dio cuenta de la gestión realizada hasta estos momentos de la legislatura, afirmando que los 6 compromisos adquiridos en la tarjeta que se repartió durante la pasada campaña electoral se habían cumplido.

Estos compromisos incluían no subir los impuestos municipales en toda la legislatura, congelación del IBI, rebaja del sueldo de alcaldía y concejales, transporte urbano gratis para estudiantes, mayores, desempleados y personas con diversidad funcional, creación del comedor social y creación de la oficina anti-desahucios.

Tras explicar las acciones que se habían realizado durante los dos años largos de gobierno, el Alcalde Jesús Ros avanzó algunos de los objetivos para lo que queda de legislatura entre los que destacan el nuevo CEE La Encarnación, el ambulatorio de Parc Central, la reurbanización de Camí Reial, una bascula municipal o las rotondas de la Avenida Reina Sofía con Padre Méndez, así como la de Calle Valencia con Mas del Jutge.

Para finalizar el acto el alcalde Jesús Ros resalto que la prioridad del equipo de gobierno son las personas y por ello la gestión está dirigida a mejorar el bienestar de la ciudadanía a través de nuevas y mejores infraestructuras, planes sociales de promoción del empleo, nuevas zonas verdes y parques o ayudas a familias monoparentales.

El Alcalde Jesús Ros valoró positivamente los dos años al frente del Ayuntamiento, dos años de trabajo con un marcado acento social, de integración y sostenibilidad en la construcción del Torrent que todos y todas queremos.

[:CA]

L’Antic Mercat va acollir divendres passat 27 de Novembre un multitudinari acte organitzat pel PSPV-PSOE Torrent, amb la finalitat de donar a conèixer el treball realitzat per l’equip de govern socialista.

Més de 400 persones es van congregar en la Sala Cívica de l’Antic Mercat. L’acte va començar amb una intervenció del Secretari General Ximo Planells, qui va donar pas a un vídeo resumeixen de la gestió d’aquests dos anys, posteriorment l’Alcalde Jesús Ros va adonar de la gestió realitzada fins a aquests moments de la legislatura, afirmant que els 6 compromisos adquirits en la targeta que es va repartir durant la passada campanya electoral s’havien complit.

Aquests compromisos incloïen no pujar els impostos municipals en tota la legislatura, congelació de l’IBI, rebaixa del sou d’alcaldia i regidors, transport urbà gratis per a estudiants, majors, aturats i persones amb diversitat funcional, creació del menjador social i creació de l’oficina anti-desnonaments.

Després d’explicar les accions que s’havien realitzat durant els dos anys llargs de govern, l’Alcalde Jesús Ros va avançar alguns dels objectius per al que queda de legislatura entre els quals destaquen el nou CEE L’Encarnació, l’ambulatori de Parc Central, la reurbanització de Camí Reial, una bascula municipal o les rotondes de l’Avinguda Regna Sofia amb Pare Méndez, així com la de Calle València amb Mas del Jutge.

Per a finalitzar l’acte l’alcalde Jesús Ros ressalte que la prioritat de l’equip de govern són les persones i per açò la gestió està dirigida a millorar el benestar de la ciutadania a través de noves i millors infraestructures, plans socials de promoció de l’ocupació, noves zones verdes i parcs o ajudes a famílies monoparentals.

L’Alcalde Jesús Ros va valorar positivament els dos anys al capdavant de l’Ajuntament, dos anys de treball amb un marcat accent social, d’integració i sostenibilitat en la construcció del Torrent que tots i totes volem.

[:]