[:es]Convocada la 8a edición de los Premios Carta de Poblament[:CA]Convocada la 8a edició dels Premis Carta de Poblament[:]

[:es]

Las solicitudes podrán presentarse de forma telemática hasta el día 30 de junio

Con motivo del aniversario de la Carta de Poblamiento, la Delegación de Cultura del Ayuntamiento de Torrent ha abierto el plazo de presentación de solicitudes para la 8a edición de los Premios Carta de Poblament que se otorgarán el fin de semana más próximo al día 28 de noviembre y que conmemora la firma del otorgamiento de la Carta de Poblament de Torrent a las primeras familias pobladoras después de la conquista de Jaume I.

Estos premios, que actualmente son de carácter bienal, reconocen públicamente la tarea que, con esfuerzo, llevan a cabo tanto personas físicas como entidades torrentinas y que repercute directamente e indirecta en el bienestar de la población. Este año, desde la Delegación de Cultura “hemos querido potenciar la convocatoria haciendo una invitación masiva a entidades, asociaciones y colectivos para que avalan de forma pública las candidaturas que pueden presentar personas físicas o jurídicas. De esta manera, las nominaciones nos llegan desde la misma base social, cultural, festiva o científica de nuestro entorno” destaca el concejal de Cultura, Alfred Costa. El periodo de presentación de las candidaturas, las cuales se tienen que tramitar de forma telemática, estará abierto hasta el día 30 de junio.

[:CA]

Les sol·licituds podran presentar-se de forma telemàtica fins al dia 30 de juny

Amb motiu de l’aniversari de la Carta de Poblament, la Delegació de Cultura de l’Ajuntament de Torrent ha obert el termini de presentació de sol·licituds per a la 8a edició dels Premis Carta de Poblament que s’atorgaran el cap de setmana més pròxim al dia 28 de novembre i que commemora la firma de l’atorgament de la Carta de Poblament de Torrent a les primeres famílies pobladores després de la conquesta de Jaume I.

Estos premis, que actualment son de caràcter biennal, reconeixen públicament la tasca que, amb esforç, duen a terme tant persones físiques com entitats torrentines i que repercutix directament i indirecta en el benestar de la població. Enguany, des de la Delegació de Cultura “hem volgut potenciar la convocatòria fent una invitació massiva a entitats, associacions i col·lectius per tal que avalen de forma pública les candidatures que poden presentar persones físiques o jurídiques. D’esta manera, les nominacions ens arriben des de la mateixa base social, cultural, festiva o científica del nostre entorn” destaca el regidor de Cultura, Alfred Costa. El període de presentació de les candidatures, les quals s’han de tramitar de forma telemàtica,  estarà obert fins al dia 30 de juny.

[:]