[:es]Una bicicleta blanca homenajea al ciclista fallecido en Torrent[:CA]Una bicicleta blanca homenatja al ciclista mort a Torrent[:]

[:es]

El sábado tuvo lugar una concentración de bicicletas en la plaza de la Libertad de Torrent en homenaje a José Macario, el ciclista fallecido el pasado lunes al ser arrollado por un camión. Al acto, organizado por Col·lectiu Soterranya, asistieron miembros de la familia así como el alcalde Jesús Ros y otros integrantes de la corporación municipal. Tras la concentración, un gran número de ciclistas pertenecientes a clubs de Torrent y de otras localidades cercanas se desplazaron hasta el lugar del accidente, donde fue colocada una bicicleta blanca en recuerdo al fallecido.

[:CA]

El dissabte va tenir lloc una concentració de bicicletes en la plaça de la Llibertat de Torrent en homenatge a José Macario, el ciclista mort dilluns passat en ser atropellat per un camió. A l’acte, organitzat per Col·lectiu Soterranya, van assistir membres de la família així com l’alcalde Jesús Ros i altres integrants de la corporació municipal. Després de la concentració, un gran nombre de ciclistes pertanyents a clubs de Torrent i d’altres localitats properes es van desplaçar fins al lloc de l’accident, on va ser col·locada una bicicleta blanca en record al mort.

[:]