[:es]Torrent entrega los premios de la IV edición del Concurso de Còmic TorrentJove[:CA]Torrent entrega els premis de la IV edició del Concurs de Còmic TorrentJove[:]

[:es]

El pasado jueves 21 de enero se hizo entrega de los premios a los triunfadores del IV Concurso de Cómic TorrentJove. Esta ceremonia también sirvió para reconocer el talento creativo de todos los jóvenes que participaron en el concurso. En la modalidad libre para jóvenes de 12 a 16 años, el premio fue para Ana Ortiz Campuzano, con su cómic “Realidad Dolorosa”. También en la categoría de temática libre, pero entre 25 y 35 años, hubo dos premios para las obras “Pendulum”, de Víctor Lorenzo y Alicia Jaraba, y “La Tierra de los colores”, de Manuela Elisabeth Rodríguez González.

El concurso cuenta con una modalidad llamada Erasmus +, en la que los jóvenes pudieran reflejar a través del cómic algunas de las acciones que contempla este programa europeo. En esta categoría los premios fueron para Andrea de la Rubia Gómez-Morán por “¿De qué color es Europa?” y Naiara Fernández y Yasmine Hairech con “Romania”.

La concejala del área de Juventud, Nadia Marín, acompañada de diversos miembros de la corporación municipal, hizo entrega de los galardones a las personas premiadas. Durante el acto también se proyectó un vídeo con los agradecimientos de los triunfadores que no pudieron acudir al acto.

La ceremonia también sirvió para inaugurar la exposición de los trabajos seleccionados, que se podrá visitar de lunes a viernes de 9 a 14 y de 16 a 20 horas (sábados de 10 a 13 horas) hasta el próximo 19 de febrero, en la sala de exposiciones de L’Espai en el edificio Metro.

 [:CA]

Dijous passat 21 de gener es va fer entrega dels premis als triomfadors del IV Concurs de Còmic TorrentJove. Esta cerimònia també va servir per a reconéixer el talent creatiu de tots els jóvens que van participar en el concurs. En la modalitat lliure per a jóvens de 12 a 16 anys, el premi va ser per a Ana Ortiz Campuzano, amb el seu còmic “Realitat Dolorosa”. També en la categoria de temàtica lliure, però entre 25 i 35 anys, va haver-hi dos premis per a les obres “Pendulum”, de Víctor Lorenzo i Alicia Jaraba, i “La Terra dels colors”, de Manuela Elisabeth Rodríguez González.

El concurs compta amb una modalitat crida Erasmus +, en la que els jóvens pogueren reflectir a través del còmic algunes de les accions que contempla este programa europeu. En esta categoria els premis van ser per a Andrea de la Rossa Gómez-Morán per “de quin color és Europa?” i Naiara Fernández i Yasmine Hairech amb “Romania”.

La regidora de l’àrea de Joventut, Nadia Marín, acompanyada de diversos membres de la corporació municipal, va fer entrega dels guardons a les persones premiades. Durant l’acte també es va projectar un vídeo amb els agraïments dels triomfadors que no van poder acudir a l’acte.

La cerimònia també va servir per a inaugurar l’exposició dels treballs seleccionats, que es podrà visitar de dilluns a divendres de 9 a 14 i de 16 a 20 hores (dissabtes de 10 a 13 hores) fins al pròxim 19 de febrer, en la sala d’exposicions de l’Espai en l’edifici Metre.

[:]