Respetuoso minuto de silencio en la plaza de la vacaRespectuós minut de silenci en la plaça de la vaca

Día tórrido en Torrent con más de 42º C y tarde de valientes para el casi centenar de torrentinos que querían escuchar a Jesús Ros en la plaza Fray Antonio Panes.

El candidato socialista comenzó su presentación, guardando un minuto de silencio por la última mujer fallecida en Denia presuntamente a manos de su pareja, en un nuevo caso de violencia machista.

La calurosa tarde no impidió hacer memoria, recordando que:

“Aquí había un molino y esto estaba todo lleno de campos. Construímos el primer colegio público de la época de la democracia. El compromiso de los socialistas siempre ha sido dotar de servicios a los barrios de la ciudad. Las personas deben ser lo primero en estos tiempos”. Jesús Ros explicó cada uno de los puntos del programa.

Entre aplausos, propuestas y mucha agua fría transcurrió la bochornosa tarde.

A la gente le gusta el proyecto socialista y Jesús Ros da confianza.

Dia tòrrid a Torrent amb més de 42º C i vesprada de valentes per al quasi centenar de torrentins que volien escoltar a Jesús Ros en la plaça Fra Antonio Pans. El candidat socialista va començar la seua presentació, guardant un minut de silenci per l’última dona morta en Denia presumptament a les mans de la seua parella, en un nou cas de violència masclista.

La calorosa vesprada no va impedir fer memòria, recordant que: “Ací hi havia un molí i açò estava tot ple de camps. Construïm el primer col·legi públic de l’època de la democràcia. El compromís dels socialistes sempre ha sigut dotar de serveis als barris de la ciutat. Les persones han de ser el primer en aquests temps”. Jesús Ros va explicar cadascun dels punts del programa. Entre aplaudiments, propostes i molta aigua freda va transcórrer la bascosa vesprada. A la gent li agrada el projecte socialista i Jesús Ros dóna confiança.