[:es]El PSPV-PSOE Torrent presenta una moción contra la corrupción política[:CA]El PSPV-PSOE Torrent presenta una moció contra la corrupció política[:]

[:es]

El grupo socialista del Ayuntamiento de Torrent ha presentado una moción contra la corrupción política, basada en la aprobada por la Federación Valenciana de Municipios y Provincias, defendiendo un municipalismo honesto, democrático y radical en su honradez.

Entra las medidas de la propuesta de acuerdo destaca el exigir la obligación de reponer el dinero público de los ciudadanos por aquellos que han cometido el delito, la separación de responsabilidades y/o representación de los corruptos en sus formaciones o la retirada de sus honores públicos.

De esta manera, el PSPV-PSOE Torrent muestra su total rechazo a la corrupción política en todas sus formas y su voluntad de luchar activamente contra ésta en todos los ámbitos de la vida pública, promoviendo la calidad de la democracia, presidida por la ética y la dignidad.

[:CA]

El grup socialista de l’Ajuntament de Torrent ha presentat una moció contra la corrupció política, basada en l’aprovada per la Federació Valenciana de Municipis i Províncies, defensant un municipalismo honest, democràtic i radical en la seua honradesa.

Entra les mesures de la proposta d’acord destaca l’exigir l’obligació de reposar els diners públics dels ciutadans per aquells que han comès el delicte, la separació de responsabilitats i/o representació dels corruptes en les seues formacions o la retirada dels seus honors públics.

D’aquesta manera, el PSPV-PSOE Torrent mostra el seu total rebuig a la corrupció política en totes les seues formes i la seua voluntat de lluitar activament contra aquesta en tots els àmbits de la vida pública, promovent la qualitat de la democràcia, presidida per l’ètica i la dignitat.

[:]