Presentación de la Candidatura en la Plaza San JustoPresentació de la Candidatura en la Plaça San Justo

La plaza de San Justo, integrada en uno de los barrios periféricos de la ciudad de Torrent, fue el escenario escogido ayer por el candidato Jesús Ros para hablar con las decenas de vecinos que se congregaron para escuchar sus propuestas de cambio.

Jesús Ros recordó que “esta placita fue un espacio público dedicado a los vecinos, rescatado de la fincas. Con voluntad, trabajo y horas de diálogo en la asociación de vecinos se logró reestructurar esta zona para hacerla más habitable”.

Con la actuación del gobierno municipal que encabezó Jesús Ros se construyeron cerca del barrio un polideportivo, un ambulatorio y el metro. Y en especial destacó las subvenciones para la instalación de ascensores en fincas antiguas que “el actual equipo municipal eliminó porque ellos ya viven en casas con ascensor”.

“Pero ahora ya no es tiempo de obras ni de infraestructuras”, subrayó Ros. “Es el momento de que los políticos nos pongamos en la piel de la gente normal y trabajadora, de ofrecer toda nuestra ayuda para solucionar los problemas que tienen las familias”.

El acto transcurrió en un tono cordial y distendido, y en el que Jesús Ros volvió a encontrarse con entrañables amigos. A todos ellos les agradeció su presencia y les manifestó su firme convicción de volver pronto como alcalde de Torrent.La plaça de San Justo, integrada en un dels barris perifèrics de la ciutat de Torrent, va anar l’escenari escollit ahir pel candidat Jesús Ros per a parlar amb les desenes de veïns que es van congregar per a escoltar les seues propostes de canvi.

Jesús Ros va recordar que “aquesta placeta va ser un espai públic dedicat als veïns, rescatat de la finques. Amb voluntat, treball i hores de diàleg en l’associació de veïns es va aconseguir reestructurar aquesta zona per a fer-la més habitable”.

Amb l’actuació del govern municipal que va encapçalar Jesús Ros es van construir prop del barri un poliesportiu, un ambulatori i el metre. I especialment va destacar les subvencions per a la instal·lació d’ascensors en finques antigues que “l’actual equip municipal va eliminar perquè ells ja viuen en cases amb ascensor”.

“Però ara ja no és temps d’obres ni d’infraestructures”, va subratllar Ros. “És el moment que els polítics ens posem en la pell de la gent normal i treballadora, d’oferir tota la nostra ajuda per a solucionar els problemes que tenen les famílies”.

L’acte va transcórrer en un to cordial i distès, i en el qual Jesús Ros va tornar a trobar-se amb entranyables amics. A tots ells els va agrair la seua presència i els va manifestar la seua ferma convicció de tornar prompte com a alcalde de Torrent.