[:es]El poder de la fuerza llega a Torrent[:CA]El poder de la força arriba a Torrent[:]

[:es]

starwarsEl pasado sábado tuvo lugar en el Auditori de Torrent “El Concierto de las Galaxias”. Un proyecto que empezó en el año 2007, coincidiendo con la celebración del 30 aniversario de la saga y  que se ha ido desarrollando hasta llegar a la idea actual. Tras varios años de estudio y trabajo, ha llegado de la mano de Yesterday & Today y en colaboración con la empresa técnica audiovisual Wattusi Producciones, un completo e innovador espectáculo de música de banda.

Esta función, que ha ido de la mano de la Banda Sinfónica de la Unió Musical de Torrent bajo la dirección del maestro Frank de Vuyst, ha repasado la historia de la famosa saga galáctica a través de 12 temas interpretados en dos actos. Todo ello, aderezado con la parte teatral y con la narración del locutor Vicente Quintana, que ha ido describiendo entre obra y obra toda la historia de las seis películas.

Antes del espectáculo, varios los personajes de la saga recibieron al público asistente, entre los que se encontraba una representación de la corporación municipal, en la entrada al Auditori donde pudieron disfrutar de un rato divertido y fotografiarse con ellos.

La novedad del espectáculo ha residido en la utilización de lásers de última generación, cabezas móviles, efectos de niebla y CO2. Todo un despliegue audiovisual con efectos visuales que dejó impresionados a pequeños y mayores.

Además, por quinto año consecutivo, el domingo tuvo lugar dos sesiones de “Música y cine para toda la familia”, a cargo de La Unió Musical de Torrent, dedicado este año a Star Wars. Un fin de semana completo donde la saga galáctica fue la protagonista.

[:CA]

Dissabtstarwarse passat va tenir lloc en el Auditori de Torrent “El Concert de les Galàxies”. Un projecte que va començar l’any 2007, coincidint amb la celebració del 30 aniversari de la saga i que s’ha anat desenvolupant fins a arribar a la idea actual. Després de diversos anys d’estudi i treball, ha arribat de la mà de Yesterday & Today i en col·laboració amb l’empresa tècnica audiovisual Wattusi Produccions, un complet i innovador espectacle de música de banda.

Aquesta funció, que ha anat de la mà de la Banda Simfònica de la Va unir Musical de Torrent sota la direcció del mestre Frank de Vuyst, ha repassat la història de la famosa saga galàctica a través de 12 temes interpretats en dos actes. Tot açò, amanit amb la part teatral i amb la narració del locutor Vicente Quintana, que ha anat descrivint entre obra i obra tota la història de les sis pel·lícules.

Abans de l’espectacle, varis els personatges de la saga van rebre al públic assistent, entre els quals es trobava una representació de la corporació municipal, en l’entrada al Auditori on van poder gaudir d’una estona divertida i fotografiar-se amb ells.

La novetat de l’espectacle ha residit en la utilització de lásers d’última generació, caps mòbils, efectes de boira i CO2. Tot un desplegament audiovisual amb efectes visuals que va deixar impressionats a xicotets i majors.

A més, per cinquè any consecutiu, el diumenge va tenir lloc dues sessions de “Música i cinema per a tota la família”, a càrrec de la Va unir Musical de Torrent, dedicat enguany a Star Wars. Un cap de setmana complet on la saga galàctica va ser la protagonista.

 [:]