[:es]El alcalde recibe a los ganadores del #SaviaFest, Concurso Nacional de Micropelículas[:CA]L’alcalde rep els guanyadors del #SaviaFest, Concurs Nacional de Micropel·lícules[:]

[:es]

Los alumnos de 1º bachillerato del colegio Santa Teresa de Jesús de Torrent se desplazaron el pasado 30 de noviembre a BACSAVIA10Madrid para asistir a la gala #SaviaFest, un festival de micropelículas de 15″ convocado el curso pasado por la editorial SM, y que recibió 917 micropelículas de más de 300 colegios de todo el país. El trabajo de los alumnos de Torrent, titulado #TheUnknowingDead, era uno de los nominados en la categoría de acción. En una gala llena de emoción, espectáculo y, sobre todo, cine, recibieron el 1r premio del certamen.

Hoy los premiados han acudido al Ayuntamiento de Torrent, donde el alcalde Jesús Ros y el concejal de Transparencia, Actividades Lúdicas y Tradicionales, Alfred Costa, han felicitado personalmente a los alumnos ganadores del certamen.

La salida de los alumnos a Madrid se completó con la visita al Museo Reina Sofía, en el que los alumnos pudieron disfrutar de las exposiciones extraordinarias de Hito Steyerl, Nasreen Mohamedi e Ignasi Aballí. Además en CaixaForum asistieron al espacio Mujeres de Roma. También disfrutaron y dibujaron en la exposición de Alvar Aalto. Finalmente, las asombrosas criaturas de Theo Jansen en la Fundación Telefónica sellaron el punto y final a dos jornadas por Madrid para el recuerdo.

La película ganadora se puede ver siguiendo este enlace: https://www.youtube.com/watch?v=eE7Ja2Zm3_c

[:CA]

Els alumnes de 1r batxillerat del col·legi Santa Teresa de Jesús de Torrent es van desplaçar el passBACSAVIA10at 30 de novembre a Madrid per a assistir a la gala #SaviaFest, un festival de micropel·lícules de 15″ convocat el curs passat per l’editorial SM, i que va rebre 917 micropel·lícules de més de 300 col·legis de tot el país. El treball dels alumnes de Torrent, titulat #TheUnknowingDead, era un dels nominats en la categoria d’acció. En una gala plena d’emoció, espectacle i, sobretot, cine, van rebre el 1r premi del certamen.

Hui els premiats han acudit a l’Ajuntament de Torrent, on l’alcalde Jesús Ros i el regidor de Transparència, Activitats Lúdiques i Tradicionals, Alfred Costa, han felicitat personalment els alumnes guanyadors del certamen.

L’eixida dels alumnes a Madrid es va completar amb la visita al Museu Reina Sofia, en el que els alumnes van poder disfrutar de les exposicions extraordinàries de Fita Steyerl, Nasreen Mohamedi i Ignasi Aballí. A més en CaixaForum van assistir a l’espai Dones de Roma. També van disfrutar i van dibuixar en l’exposició d’Alvar Aalto. Finalment, les sorprenents criatures de Theo Jansen en la Fundació Telefónica van segellar el punt final a dos jornades per Madrid per al record.

La pel·lícula guanyadora es pot veure seguint este enllaç: https://www.youtube.com/watch?v=eE7Ja2Zm3_c

 [:]