[:es]El PSOE gana las elecciones generales y autonómicas en Torrent[:CA]El PSOE guanya les eleccions generals i autonòmiques a Torrent [:]

[:es] El PSOE ha vuelto a ganar las elecciones en Torrent al lograr 12.100 votos con el 96% del censo escrutado en las generales, creciendo un 25% respecto a las elecciones generales de diciembre de 2016, superando en 10 puntos a la siguiente fuerza política.
El aumento de voto socialista contrasta con el hundimiento del PP, que en poco más de dos años ha pasado de 14.376 votos a 7.000, perdiendo 17 puntos y a la mitad de su electorado, pasando de ser la fuerza más respaldada al tercer lugar.
El alcalde Jesús Ros se ha mostrado satisfecho con los resultados, ya que, “por encima de todo, hoy ha ganado la democracia en España, en la Comunitat y en nuestra ciudad. A partir de mañana vamos a seguir trabajando para que el 26 de mayo se consoliden y mejoren estos resultados y para que el progreso y el futuro también triunfen en Torrent”.

[:ca]El PSOE ha tornat a guanyar les eleccions a Torrent en aconseguir 12.100 vots amb el 96% del cens escrutat en les generals, creixent un 25% respecte a les eleccions generals de desembre de 2016, superant en 10 punts a la següent força política.
L’augment de vot socialista contrasta amb l’enfonsament del PP, que en poc més de dos anys ha passat de 14.376 vots a 7.000, perdent 17 punts i a la meitat del seu electorat, passant de ser la força més recolzada al tercer lloc.
L’alcalde Jesús Ros s’ha mostrat satisfet amb els resultats, ja que, “per damunt de tot, hui ha guanyat la democràcia a Espanya, en la Comunitat i a la nostra ciutat. A partir de demà continuarem treballant perquè el 26 de maig es consoliden i milloren aquests resultats i perquè el progrés i el futur també triomfen a Torrent”[:]