[:es]El compromiso por luchar contra el acoso escolar 018[:CA]El compromís per lluitar contra l’assetjament escolar 018[:]

[:es]

El compromiso del gobierno local en la lucha contra el acoso escolar es inquebrantable. La primera campaña que se realizo, fue dirigida a docentes y alumnos, actores principales de estos tristes escenarios. Esta segunda campaña, se dirigirá a los padres y madres de los alumnos, que juegan un papel principal en el bienestar de los mismos.

Por eso desde la delegaciones de Patricia Sáez y Encarna Lerma, educación e igualdad, respectivamente, se ha presentado sendas charlas, la primera el día 30 de marzo a las 17:30 horas en la Casa de la Dona, con la participación de Paula Peña: licenciada en psicologia, máster oficial en género y políticas de igualdad.

La segunda de las charlas se realizará el 6 de abril a las 17:30 horas en la Casa de la Dona, con la participación de Maite Garaigordobil:catedratica de evaluación y diagnóstico psicólogico.

Ambas charlas son abiertas para todas las personas que quieran asistir.[:CA]

El compromís del govern local en la lluita contra l’assetjament escolar és infrangible. La primera campanya que es realitze, va ser dirigida a docents i alumnes, actors principals d’aquests tristos escenaris. Aquesta segona campanya, es dirigirà als pares i mares dels alumnes, que juguen un paper principal en el benestar dels mateixos.

Per açò des de la delegacions de Patricia Sáez i Encarna Lerma, educació i igualtat, respectivament, s’ha presentat sengles xarrades, la primera el dia 30 de març a les 17:30 hores en la Casa de la Dóna, amb la participació de Paula Peña: llicenciada en psicologia, màster oficial en gènere i polítiques d’igualtat.

La segona de les xarrades es realitzarà el 6 d’abril a les 17:30 hores en la Casa de la Dóna, amb la participació de Maite Garaigordobil:catedràtica d’avaluació i diagnòstic psicològic.

Ambdues xarrades són obertes per a totes les persones que vulguen assistir. [:]