Carme Chacón

[:es]

Ayer los Socialistas de Torrent, aprobaron en la ejecutiva extraordinaria el siguiente manifiesto, en homenaje y conmemorando la memoria de Carme Chacón.

“Los y las socialistas de Torrent queremos unir nuestra voz a la del resto del socialismo español para despedirnos y reconocer a una de nuestros referentes, Carme Chacón.

Carme Chacón empezó su carrera política en el municipalismo, con la gente, pisando la calle. Y ya entonces fue valiente, y continuó siendolo durando toda su vida en todos los aspectos.

Su valentína, su prisa para vivirlo todo con intensidad le hicieron convertirse en un referente del feminismo, una ideología que va ineludiblemente unida al pensamiento progresista que desde nuestro partido defendemos.

Su imagen, embarazada de 7 meses pasando revista a las tropas pegó la vuelta en el mundo, por su singularidad, pero sobre todo por su valentía y para luchar contra el techo de cristal, contra un mundo machista que encara no hemos conseguido destruir.

Tenemos que rendir homenaje a una mujer que creyó que otra sociedad era posible, que con esfuerzo y trabajo podrian conseguirlo, y que habían de construir un futuro mejor, sin olvidar nuestro pasado y nuestras raíces.

No hay mejor manera de despedirse de una socialista que con la frase de Pablo Iglesias: “Los socialistas no mueren, se siembran”.

[:CA]

Ahir els Socialistes de Torrent, van aprovar en l’executiva extraordinària el següent manifest, en homenatge i commemorant la memòria de Carme Chacón.

Els i les socialistes de Torrent volem unir la nostra veu a la de la resta del socialisme espanyol per a acomiadar-nos i reconèixer a ú dels nostres referents, Carme Chacón.

Carme Chacón començà la seua carrera política en el municipalisme, amb la gent, xafant el carrer. I ja va ser valent aleshore, i continuà siguent-ho durant tota la seua vida en tots els aspectes de la seua vida.

La seua valentina, la seua pressa per viure-ho tot amb intensitat li van fer convertir-se en un referent del feminisme, una ideologia que va ineludiblement unida al pensament progresista que des del nostre partit defensem.

La seua imatge, embarassada de 7 mesos passant revista a les tropes pegà la volta al món, per la seua singularitat, però sobretot per la seua valentia i per lluitar contra el sostre de cristal, contra un món masclista que encara no hem aconseguit destruir.

Hem de retre homenatge a una dona que va creure que una altra societat era possible, que amb esforç i treball podiem aconseguir-ho, i que haviem de construir un futur millor, sense oblidar el nostre passat i les nostres arrels.

No hi ha millor manera de despedir-se d’una socialista que amb la frase de Pablo Iglesias: “Los socialistas no mueren, se siembran”.

[:]