[:es]El baile muestra su lado más solidario en Torrent[:CA]El ball mostra el seu costat més solidari en Torrent[:]

[:es]

La Asociación Laura Vicuña celebró el pasado domingo día 27 su gala “Baila por un sueño”. L’Auditori se llenó para celebrar a ritmo de música y baile la 3ª edición de una gala benéfica en la que participaron numerosas academias y escuelas de estas disciplinas de la localidad, así como otras llegadas de municipios cercanos. Cada academia participó con vistosas actuaciones en las que los profesores y sus alumnos demostraron los conocimientos adquiridos durante las clases.

En el espectáculo hubo cabida para toda clase de estilos y ritmos. Estuvieron presentes desde la danza clásica hasta los estilos más libres y urbanos. No faltaron tampoco otras expresiones artísticas como la gimnasia rítmica o la salsa. Todas las asociaciones recibieron un diploma por su participación en el evento. Las empresas colaboradoras donaron regalos que se sortearon al final del evento en una rifa en la que se participaba con la compra de la entrada. El alcalde Jesús Ros y la Presidenta de la Asociación Laura Vicuña subieron al escenario para hacer entrega tanto de los diplomas como de los premios de la rifa. Junto al alcalde, diversos concejales del equipo de gobierno quisieron colaborar con la iniciativa y acudieron a la gala para presenciar el espectáculo. Como sucede en los proyectos en los que participa Laura Vicuña, todo lo recaudado se destinará a proyectos que ayuden a mejorar la vida de jóvenes y mujeres en riesgo de exclusión social.

[:CA]

L’Associació Laura Vicunya va celebrar diumenge passat dia 27 la seua gala “Balla per un son”. L’auditori es va omplir per a celebrar a ritme de música i ball la 3a edició d’una gala benèfica en què van participar nombroses acadèmies i escoles d’estes disciplines de la localitat, així com altres arribades de municipis pròxims. Cada acadèmia va participar amb vistoses actuacions en què els professors i els seus alumnes van demostrar els coneixements adquirits durant les classes.

En l’espectacle va haver-hi cabuda per a qualsevol classe d’estils i ritmes. Van estar presents des de la dansa clàssica fins als estils més lliures i urbans. No van faltar tampoc altres expressions artístiques com la gimnàstica rítmica o la salsa. Totes les associacions van rebre un diploma per la seua participació en l’esdeveniment. Les empreses col·laboradores van donar regals que es van sortejar al final de l’esdeveniment en una rifa en què es participava amb la compra de l’entrada. L’alcalde Jesús Ros i la presidenta de l’Associació Laura Vicunya van pujar a l’escenari per a fer entrega tant dels diplomes com dels premis de la rifa. Junt amb l’alcalde, diversos regidors de l’equip de govern van voler col·laborar amb la iniciativa i van acudir a la gala per a presenciar l’espectacle. Com succeïx en els projectes en què participa Laura Vicunya, tot allò que s’ha recaptat es destinarà a projectes que ajuden a millorar la vida de jóvens i dones en risc d’exclusió social.

[:]